Obserwatorzy

środa, 3 sierpnia 2011

Bohaterowie

Ronnie Clarks , 18

''Rock,N,Roll umarł
Rock jest martwy stary
Po co kończysz to piwo
Masz karabin zamiast gitary
A ja kieszenie pełne czereśni
Hej hej jak nazywa się Twój Bóg
Na imię ma zgiełk
Przypadek czy przepaść
Hej Twój Bóg
Dziwny twór o twarzach
Stwór monstrum
Z cybernetycznego nieba ''

Charlie Bricks , 18

''Są dni kiedy mówie dość,
żyję chyba sobie sam na złość
Wciąż gram śpiewam jem i śpię
Tak naprawde jednak niema mnie ''

Courtney Conway , 18 

"A jutro znów idziemy na całość
Miasto będzie patrzeć twarzą oniemiałą,
Bo kto widział żeby z nocą się nie liczyć
na dwa głosy nagle śpiewać na ulicy
że w tym życiu to nam jakoś życia ciągle mało"
Leath McKinley , 18 

''aniołom skrzydła płoną
a one ciągle jeszcze lecieć chcą
i w zakochaniu swym
spadają w niebo
aż na dno ''


Chris Lee , 18  

''Czy to ważne, z której strony przyjdzie śmierć ?
Czy to ważne jaką flagę będzie nieść ?
Czy to ważne z której strony ?
Przecież jednakowo boli''


Nate Walker , 17 

"proszę naucz mnie latać i pozwól odlecieć stąd, bym mógł się wzbić wysoko, poczuł wielkość przestrzeni, proszę naucz mnie latać i nie karz mi chodzić po ziemi.. bo ziemia jest mokra od krwi, ziemia jest brudna od kłamstwa, ziemia jest gorzka od łez, ziemia to tylko państwa.."
Brian Deeps , 18 

''Dzisiaj dziesiąty, zaczyna się życie
Pójdziemy do parku, będziemy się kochać
Miłość jak życie
Miłość jak picie
Potem ja zejdę z Ciebie,
A ty poprawisz zmiętą sukienkę
Krzyknę chcę więcej
Ty znów zapytasz
Czy jeszcze wierzę, że to takie piękne
Kolejny raz rozrzucisz nogi
Kolejny raz wzniesiesz w niebo oczy
Kolejny raz poczujesz ból
W miejscu co wiersz, piszę o rozkoszy ''

7 komentarzy:

  1. Ciekawi bohaterzy. ;) Czekam na prolog i na pewno będę czytała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Podobają mi się te cytaty pełniące funkcję opisu poszczególnych bohaterów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste ^ ^ ładny jest ten Nate xd

    OdpowiedzUsuń
  4. fajni bohaterzy :)
    ~ libertywalk

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się fajnie ;))
    Chce nn ;)
    Mogłabyś mnie informować ?
    gg :9877968
    tt : Cheesburgerowa

    i zapraszam do siebie
    dreams-are-to-meet.blog.onet.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało kto zaczyna tak bloga. Świetny pomysł. O wiele lepiej się czyta wyobrażając sobie. Ja przynajmniej bardzo to lubie. Charlie jest słodki <3
    Czekam na więcej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce być informowana o rozdziałach .;d
    gg : 147793
    tt : abuusia

    OdpowiedzUsuń